מובילים בתל אביב

מובילים בתל אביב

אם החלטתם כי אתם מעוניינים לעבור אל העיר תל אביב או לעבור לדירה אחרת בעיר זו, חשוב מאוד שתבחרו את חברת ההובלה שלכם בקפדנות. הדרישה אל מובילים בתל אביב גדולה מאוד ולכן חברות הובלה רבות מציעות את שירותיהן במחירים אטרקטיביים.

מובילים בתל אביב בהשוואה אל ערים אחרות

דבר ראשון אשר חשוב לדעת הוא כי עבודת המובילים בעיר תל אביב ידועה כבעייתית יותר מאשר עבודת המובילים בכל הערים האחרות המקיפות את העיר הגדולה. הבעיות אשר מאפיינות הובלות בת"א:

  • חניה- בעיית החניה היא בעיה כאובה אשר מוכרת לכל אדם המתגורר או עובד בעיר תל אביב. מובילים בתל אביב מוצאים עצמם פעמים רבות בבעיית חניה, דבר אשר גורם להם למצוא חניה באזור המרוחק מנקודת המוצא או היעד ומרחק הליכה עד הדירה ואל המשאית. דבר זה יכול ליקר בצורה משמעותית את מחיר ההובלה שכן מדובר בזמן יקר ובמאמץ כפול. לכן, אם יש לכם חניה בקרבת הדירה עדכנו את חברת ההובלה וכן אם יש לכם אפשרות למצוא חניה ולשמור אותה למובילים, ההמלצה היא לעשות זאת!

  • המחיר- אמנם קיימת כמות גדולה של מובילים בתל אביב, אך למרבית הפלא ולמרות ריבוי חברות ההובלה פעמים רבות ההובלה בתל אביב תהיה יקרה יותר מאשר בערים אחרות. כאן, חשוב לדעת כי קיימת תחרותיות רבה בשוק חברות ההובלה בעיר ולכן מומלץ לבצע סקר שוק ואף להתמקח על המחיר. אם אתם נתקלים בחברה בעיר אשר מציעה שירותי הובלה במחיר זול מאוד ללא מיקוח, הנורה האדומה צריכה להידלק ויש לברר מהי הסיבה למחיר זה והאם מדובר בחברה חוקית ואמינה.

  • היכרות עם העיר- החברה חייבת להכיר את העיר וזאת על מנת שהמובילים יוכלו להימנע מעורקי תנועה עמוסים, עבודות בכביש וכן יאתרו את הרחוב בקלות.

מובילים בתל אביב- עלות ההובלה

מחירי ההובלה נקבעים על פי מספר פרמטרים. פעמים רבות חברות הובלה בעיר תל אביב ידרשו מחירים גבוהים יותר מאשר חברות בערים אחרות וזאת משום הקשיים הרבים של הובלה בעיר צפופה זו ומשום הדרישה הגדולה לשירותי הובלה. הנוסחה על פיה מובילים בעיר תל אביב ובשאר הערים בישראל מחשבים את עלות ההובלה היא:

  • סוג ההובלה- הובלת דירה תהיה זולה יותר מאשר הובלת משרד המצריכה תכנון קפדני ושימוש במכשור מתקדם. הובלות קטנות יהיו זולות יותר מאשר הובלות דירה סטנדרטיות וכן הלאה.

  • המשקל- החברה תעריך את כמות התכולה ואת משקלה ועל פי הערכה זו יקבע המחיר. יש לקחת בחשבון כי אם יש לכם רהיטים כבדים או כל תכולה אחרת המצריכה הובלת מנוף העלות תהיה יקרה יותר.

  • קומה- ככל שהקומה תהיה יותר נמוכה כך גם עלות ההובלה תהיה זולה יותר. בנוסף, מעלית תשפיע בצורה משמעותית על מחיר ההובלה. העמסה ופריקת התכולה בדירות בהן אין מעלית תייקר את ההובלה בצורה משמעותית.

  • מרחק- המרחק בין נקודת המוצא ליעד וכמות הדלק הנדרשת לנסיעה זו תשפיע רבות על המחיר. הובלה מקומית תהיה זולה יותר מאשר הובלה בינעירונית.