הובלות משרדים

איך לעשות זאת נכון

מי מכם שיש לו משרד, שמע לא פעם על חבר שלו או עמית שלו שהשתמש בשירות של הובלות משרדים, כאשר החליט לעבור למשרד החדש ששכר.

הובלות משרדים אינן דומות להובלות של תכולת דירה.

  • אם בהובלת דירה אנו מובילים תכולה ביתית הרי שבהובלת משרד אנו מובילים תכולה שנמצאת בד"כ במשרדים ולא בבתים.
  • גם האנשים המעורבים בהם שונים לגמרי, אם בהובלת דירה מעורב בעל הדירה או מי ששוכר את הדירה הרי שבהובלת משרד מעורב גם צוות העובדים שעובד במשרד.
  • הובלת דירה אין לה השלכות משמעותיות, אולם הובלת משרד וההכנות להובלת משרד יכולים לפגוע בתפקוד היומיומי של המשרד.

להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לנהל נכון הובלה של משרד אם וכאשר תזדקקו לה:

  • הובלה של משרדים חייבים לתכנן אותה מראש, חייבים לחשוב מהו הציוד המשרדי שאותו אפשר לאחסן כבר עכשיו ומהו הציוד המשרדי שאותו אפשר לאחסן בארגזים רק ברגע האחרון. כדאי גם לחשוב מי יגיע לפרק את קווי התקשורת השונים ולברר האם חברת ההובלות מפרקת את המחשבים או שיש צורך בנציג של חברת המחשבים שיבצע פירוק של המחשבים השונים.

 

  • בתהליך של הובלת משרדים חייבים לשתף גם את עובדי המשרד- שיתוף פעולה עם עובדי המשרד ייעל את תהליך ההובלה יחסוך זמן ויסייע לחברת  ההובלות , משום שעובדי המשרד הם אלו שמכירים את המשרד בצורה הטובה ביותר והם אלו שידעו בצורה הטובה ביותר מה כדאי לעשות , מתי כדאי לעשות ואיך כדאי לעשות.

 

  • המשרד כולל בתוכו לא מעט מידע יש בו ארכיונים ותיקיות הכוללים בתוכם מידע עסקי רגיש, ובנוסף לכך עליכם לשמור על פרטיותו של הלקוח ולמנוע חשיפת מידע על הלקוח , לכן בעל המשרד צריך לשמור על פרטיותו של הלקוח ולמנוע את חשיפת המידע העסקי לכל מאן דבעי.

 

  • האם אתם זקוקים לשירותים נלווים- בתור בעלי המשרד עליכם לבדוק עם עצמכם האם אתם מעוניינים בשירותים נלווים נוספים כמו שירותי אחסנה , שירותי אריזה מיוחדים, שירותי פירוק והרכבה מיוחדים ועוד.

 

  • אריזה מותאמת לציוד המשרד- אריזה של תכולת המשרד חייבת להיות מותאמת לציוד שיש במשרד. אריזה של המכשירים השונים שיש במשרד כמו פקס' או מחשב תהיה בארגזים מיוחדים ואילו אריזה של הניירת תהיה בקרטונים אחרים, וכך הלאה והלאה. חברת הובלות רצינית תדע כיצד לבצע אריזה נכונה של תכולת המשרד לסוגיה.

אלו הם הטיפים המרכזיים של הובלות משרדים . לנו נותר לאחל לכם הובלת משרד מומלחת זורמת ויעילה שלא יהיו בה תקלות ושתאפשר לכם לחזור לעבודה משרדית תקינה במשרד החדש שלכם.