ביטוח הובלות

במזל טוב קניתם דירה או שאולי אתם עומדים לעבור משרד, וכעת עליכם לבחור את חברת ההובלות שתבצע את האריזה של תכולת הדירה הישנה או של תכולת המשרד , ההעברה והפירוק בדירה החדשה או במשרד החדש.

רבים מאתנו מתפתים לבחור את חברת ההובלות הזולה  ביותר אשר נותנת לנו מחיר טוב, במקרים רבים חברה כזאת אינה מבצעת ביטוח לתהליך ההובלה ואינה מעניקה לנו כיסוי ביטוחי כלשהו לתהליך ההובלה, וכך במקרה שבו יפול הפסנתר שאותו היא מובילה או במקרה שבו ישבר הפלייסטישן , לנו לא יהיה למי לפנות ולא נוכל לדרוש פיצוי כספי מאף אחד משום שהחברה שביצעה את ההובלה לא ביטחה את תהליך ההובלה.  לכן חשוב לזכור את הפרמטר של הביטוח ורצוי מאוד לא לוותר עליו, ביטוח של תהליך ההובלה יתן לכם כיסוי ביטוחי לתהליך ההובלה וגם אם יהיו נזקים לרכוש שלכם אזי יהיה לכם למי לפנות  ויהיה לכם אפשרות לקבל פיצוי כספי כלשהו עבור הנזק הכספי שנגרם לרכוש שלכם.

מה זה ביטוח הובלות

ביטוח הובלות הוא ביטוח שנותן כיסוי ביטוחי לכל תהליך ההובלה ולאנשים המעורבים בו. ביטוח הובלות שאותו מבצעת חברת ההובלות הוא הוכחה למקצועיותה ואמינותה של חברת ההובלות, לכן אם אתם עומדים להזמין שירותים מחברת הובלות כלשהי, בררו גם את נושא ביטוח ההבלות וההיקף שלו, ואת מה בדיוק הוא מכסה. כדאי לדעת שעלותו של ביטוח ההובלות תהיה גבוהה יותר ויותר ככל שההובלה תכלול בתוכה מוצרים יקרים יותר, לכן אם אתם רוצים שביטוח ההובלות יהיה זול יותר ולא יגרום לכך שמחיר ההובלה שלכם יהיה יקר עליכם להחליט אילו מוצרים יקרי ערך אתם מעדיפים להוביל לבד ברכב הפרטי שלכם ותחת אחריותכם , כמו למשל משחקי מחשב כמו פלייסטייישן, ממירים של רשת הכבלים, מחשבים, ועוד מכשירים יקרים שאתם מעדיפים להעביר אותם בעצמכם וכך להוריד את עלות הביטוח ואת עלות ההובלה כולה.

בכל מקרה גם אם חברת ההובלות הראתה לכם פוליסת ביטוח בדקו בשבע עיניים שמדובר בפוליסת ביטוח אמיתית ולא פוליסת ביטוח שרק כתובה על הנייר ושל חברת ביטוח דמיונית שאינה קיימת במציאות.

לנו נותר לאחל לכם הובלה בטוחה.