הובלת מכשירי חשמל ורהיטים

הובלת מכשירי חשמל ורהיטים

אם אתם עוברים לדירה חדשה או לעסק חדש קודם כל נאחל לכם בהצלחה . מעבר למקום חדש מסמל התחלה חדשה . כדי להתחיל את המעבר באווירה נעימה וחיובית עליכם להעביר את התכולה המבוקשת על ידי חברת הובלות שתעניק לכם שירות מקצועי ללא נזקים. איך מעבירים את מוצרי החשמל והרהיטים בדרך הטובה ביותר ?

הובלות של מוצרי חשמל צריכים להיעשות בזהירות רבה תוך כדי תשומת לב לנעשה . הובלה לא איכותית יכולה להזיק למוצר ואף לגרום לו לא לעבוד יותר . את המוצר החשמלי יש לארוז כך שאינו חשוף. תחילה ניתן לארוז עם קלקר ורק לאחר מכן להכניס לאריזת קרטון . יש לסדר את האריזות לפי סדר ולדאוג שהאריזות לא יזוזו בעת הנסיעה. את הרהיטים יש לארוז בנפרד . ניתן לשים נייר פצפץ על הרהיטים או חומרי אריזה אחרים ששומרים ומגנים על הרהיט . לפני שאתם מתכננים כיצד לארוז עליכם לדאוג לפריקה הנכונה של הרהיט. אם אתם מעוניינים לפרק ארון יש לעשות זאת בזהירות רבה . מומלץ לרכוש דרך חברת הובלות שירותי פריקה ולקבל שירות מקצועי מצוות מיומן. לאחר הפריקה תוכלו לארוז את הרהיטים ולהעמיס אותם על המשאית . עליכם לוודא כי הרהיט לא יכול ליפול או להישרט . אם כל זאת אתם דואגים להובלה והרהיטים הם יקרי ערך עבורכם תוכלו לשלם ביטוח על ההובלה וכך הצוות ידאג יותר לשמור על איכות הרהיט. לאחר שהצוות סיים לפרוק את הארגזים , מוצרי החשמל והרהיטים עליכם לוודא כי לא קרה שום נזק לתכולה שלכם .

יש לסכם עם חברת ההובלה מה הפיצוי שיינתן בגין שריטה או כל נזק אחר של הרהיטים או של מוצרי החשמל . את הפיצוי יש לקבוע בעת החוזה ולבקש אסמכתא לנאמר . במידה ולא תקבעו מהו גובה הפיצוי החברה תוכל להעניק לכם פיצוי שלא ימצא חן בעיניכם ועל פי החוזה זה יהיה קביל . כדי למנוע זאת יש להיערך לכל הסיטואציות האפשריות ולכסות את עצמכם מכל הכיוונים. אין לחתום על חוזה ללא קריאה מעמיקה והבנה מלאה של הכתוב.