הובלות דירה

הובלות דירה

מזל טוב. רכשתם דירה או החלטתם לשכור דירה גדולה יותר באזור בו תמיד חלמתם להתגורר, כעת הגיע הרגע בו תצטרכו לתכנן את מעבר הדירה בקפידה. הדבר הראשון אותו תצטרכו לעשות הוא לבחור את החברה שתבצע בשבילכם הובלות דירה.

הובלות דירה- חברה או בעצמנו?

אנשים רבים טועים לחשוב (לרוב, מטעמי חסכון) כי הם יכולים לבצע הובלות דירה בעצמם. אין הם מבינים מה הבעייתיות של להוביל את תכולת הדירה לדירה החדשה שלהם ברכב פרטי או ברכב גדול אותו הם יכולים לשכור או להלוות לסופשבוע מחברים. לרוב, הם מגלים שהם החליטו על צעד מוטעה רק במהלך ההובלה ואז כבר מאוחר מדי.

הובלה של דירה כוללת הורדה של חפצים כבדים במדרגות והעלאתם לדירה החדשה, נסיעה עם כל החפצים הללו באוטו, העברה של תכולה רגישה (זכוכית, כלי החרסינה שסבתא הורישה לנו) וכן הובלה של חפצים כבדים מאוד, כמו למשל ויטרינות, ארונות מעץ מלא, פסנתר ועוד.

דברים אלו אין אתם יכולים לבצע בעצמכם, שכן אתם יכולים לגרום לעצמכם נזק בריאותי בעת ההובלה (בעיקר לגב ולעורף) וכן משום שאינכם אנשי מקצוע היודעים כיצד להעביר את הדברים אתם יכולים לשבור ולפגום את החפצים אותם אתם מעבירים. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי אם אין לכם רכב מתאים תצטרכו לבצע נסיעות הלוך וחזור דבר שייקח זמן רב וכן הוצאות על דלק. לסיכום, אם אתם עתידים לבצע מעבר דירה בקרוב, ההמלצה היא לבחור חברה מקצועית המבצעת הובלות דירה. דבר זה יחסוך לכם זמן, כסף ובלגאן.

הובלות דירה- נקודות חשובות ליישום

  • בחירת חברת הובלות דירה- בחרו בחברה בעלת מוניטין וניסיון רב שנים המעסיקה מובילים מקצועיים.

  • תאריך מדויק של העברת תכולת הדירה- יש לקחת בחשבון כי בעונת הקיץ חברות ההובלה עמוסות ועונת החורף נחשבות לעיתים לעונות "מתות". עלות הובלת דירה זולה יותר בחודשי החורף. קבעו מה עדיף לכם וקבעו תאריך מדויק עם חברת ההובלה. לא לשכוח לרשום את התאריך בחוזה שנחתם על ידי שני הצדדים.

  • חתימה על חוזה- חשוב מאוד שתחתמו על חוזה עם החברה שבה בחרתם. אין זה משנה אם החבר הכי טוב שלכם המליץ על חברה זו או שהפקידה מאוד נחמדה אליכם. אם החברה תגרום נזק לתכולה אותה היא תעביר או המובילים שלה לא יופיעו ביום ההובלה, חברים וחיוכים לא יעזרו כאן. תביעה כן וזאת ניתן לבצע על ידי הוכחה של מסמך שנחתם בין שני הצדדים.

  • ביטוח ההובלה שלכם- בעת הובלה של דירה יש תמיד סיכוי שחלק מהתכולה תינזק. ההמלצה היא לעשות ביטוח הובלה מקסימאלי. שימו לב, בדרך כלל הביטוח אשר חברת הובלות מספקת תקף רק לגבי אותה משאית או רכב המבצע את ההובלה של התכולה שלכם