הובלות קטנות

הובלות קטנות

הובלות קטנות הן הובלות שמתאימות לכלל סוגי הלקוחות החל מסטודנטים ועד לקוחות עסקיים . הובלות קטנות הן הובלות שמכילות תכולה קטנה ומובלות באמצעות משאית או רכב. בדרך כלל בשירותי הובלות קטנות מעבירים מקררים ,מחשבים , תנורים , שולחנות וכל סוגי הרהיטים הקיימים . גם לשירותים אלה ניתן להזמין שירותי אחריות וביטוח .

כל חברת הובלות מציעות שירותי הובלות קטנות ומתמחרת אותה במחיר נמוך יותר מהובלות רגילות . המחיר נקבע לפי כמות ההובלה ומשקלה. ניתן להשכיר רכב הובלה ולהוביל את התכולה באופן עצמאי .ניתן לעשות זאת רק באישור חברת ההובלות ולאחר התייעצות עימה ורישיון מתאים. הובלות קטנות מתאימות בעיקר לשירותי הובלות משרדים עם ציוד מצומצם . לעיתים מעוניינים להעביר רק את המחשבים או הרהיטים לכן שירותי הובלות קטנות הוקמו בעקבות הביקוש להובלות בודדות של פריטים. אריזה של תכולה להובלות קטנות איננה דורשת זמן רב ולכן ניתן לארוז את התכולה באופן עצמאי. מטרתכם היא למצוא חברה אחראית ואמינה שתוביל את התכולה שלכם ללא נזק ותספק לכם שירות נעים וטוב . כדי לעמוד במטרה זו יש לבחון היטב את חברת ההובלות ולא להתפשר . זמן הובלה של הובלות קטנות הוא קצר יותר מהובלות רגילות וניתן להזמין אותם בכל שעה מבוקשת , ישנן חברות הובלה שמספקות את שירותי ההובלה גם בשעות הלילה . אם אלו השעות הנוחות לכם ביותר תוכלו להזמין שירותי הובלות קטנות בלילה. ישנן חברות שגובות סכום נוסף על הובלה בשעות מאוחרות של היום. הובלת פריטים בודדים מבוקשת היא הובלת פסנתרים עקב הקושי להוביל את הפריט . כדי להוביל פסנתר עליכם לבחור חברה ותיקה ומקצועית שהתנסה בהובלה זו בעבר. לא כדאי לקחת סיכונים ולתת לחברה חדשה להוביל פריט כל כך יקר ועדין.

שירותי הובלות קטנות ניתנות בכל חברת הובלות כיום , יש להזמין את השירות לפחות חודש לפני ולקבוע בנוסף את שעת ההובלה הרצויה. שעת ההובלה צריכה להיות בזמן נוח שמתאים גם עבורכם וגם עבור צוות המובילים . אין להזמין שירותי הובלות קטנות בשעות של עומס בכבישים אם עליכם להעביר את התכולה מיעד רחוק . כבישים עמוסים יאריכו את זמן ההובלה.