מה חשוב לעשות שבועיים לפני מעבר דירה

מה חשוב לעשות שבועיים לפני מעבר דירה

תהליך של מעבר דירה, הוא תהליך ארוך ומתמשך שמתחיל כבר כמה חודשים לפני יום המעבר, כאשר יש לשריין חברת הובלה, שתבצע את ההובלה בתאריך המיועד, ובנוסף לכך יש להתחיל לתכנן את כל פרויקט האריזה.

יש להתחיל את תהליך האריזה בטיפין טיפין, ,בתחילה יש לארוז את האביזרים והפריטים שהם הכי פחות שימושיים ורק לאחר מכן יש להגיע לשלבי האריזה האחרונים שבהם אנו אורזים את הפריטים השימושיים ביותר עבורנו. מאמר זה עוסק בצעדים שיש לבצע כשבועיים לפני היום של מעבר הדירה. אז הנה סקירה תמציתית וחשובה על צעדים חשובים שיש לבצע שבועיים לפני שמגיע יום המעבר.

  • לבקר באזור הדירה שאליה אתם עוברים- כשבועיים לפני מעבר הדירה כדאי לערוך סיורים בסביבת המגורים הנמצאת באזור הדירה החדשה שאליה אתם עוברים, ולבדוק היכן נמצאים השירותים הקהילתיים החשובים כמו קופת החולים, גני הילדים, סניף הדואר, סניף הבנק הקרוב ועוד.

  • בשלב זה כל הציוד בבית והפריטים השונים צריכים להיות כבר ארוזים, מלבד פריטים חיוניים, כמו מוצר מזון, מעט כלי אוכל, מעט מצעים ומגבות, ושאר פריטים חשובים שהם חיוניים לשבועיים הקרובים.

  • חשוב לעדכן את החברות השונות שמספקות שירותים כמו העיריה, חברת חשמל, חברת הכבלים, חברת הסלולאר, ועוד, בנוגע לשינוי הכתובת שלכם , זאת כדי שהמכתבים שאמורים להגיע אליכם בחודש הבא יגיעו כבר אל הכתובת החדשה, וכדי שלא תחויבו בחודש הבא בצריכת מים או חשמל בדירה שכבר איננה בבעלותכם.

  • כשבועיים לפני מעבר הדירה כדאי לתאם עם החברות השונות לגבי מועדי הגעה של טכנאים שיבצעו בדירה החדשה, את כל ההתקנות הדרושות. טכנאי הטלפון , טכנאי טלויזית הכבלים, טכנאי הגז, עם כל אלו יש צורך ליצור קשר ולתאם איתם מועד שבו יגיעו לדירה החדשה, כדי שיבצעו את ההתקנות הדרושות.

אלו הם הצעדים החשובים שיש לבצע כשבועיים לפני מועד יום מעבר הדירה, יתכן ויש אנשים שאצלם צעדים אלו יבוצעו 3 שבועות לפני יום המעבר או שבוע לפני יום המעבר, מה שחשוב הוא לתכנן את הכל מראש ולדעת את הכל מראש ואז מעבר הדירה יתבצע בהתאם לתכנון.