לארוז ולעבור – אריזה והובלה

לארוז ולעבור – אריזה והובלה

שירותי הובלה הם לא רק העבודה הקשה של הסבלים הנושאים את הארגזים מדירה אחת ומעמיסים אותם על המשאית , ומובילים אותם אל הדירה החדשה.

שירותי הובלה כוללים בתוכם גם את השלב החשוב שהוא שלב האריזה , שלב האריזה הוא שלב קשה משום שהוא דורש מאתנו זמן רב ומאלץ אותנו להשקיע אנרגיות רבות בתהליך האריזה.

ולכן חברות הובלה רבות מציעות ללקוחותיהן שירות של אריזה המתבצע ע"י צוות כוח אדם המנוסה ומיומן בתהליך האריזה.

כל מי שעומד לעבור דירה או משרד יודע שאין הובלה בלי אריזה, ושתמיד אריזה והובלה הולכים ביחד , אבל אם האריזה תתבצע בצורה לא רצינית או לא מקצועית אזי הדבר יכול להרוס את תהליך ההובלה ולהאיט את כל תהליך העמסת הארגזים על משאית הובלה , וכן את תהליך פירוק הארגזים בדירה החדשה.

ולכן חשוב לבצע חשוב שתהליך אריזה והובלה שניהם יהיו יעילים ויתבצעו ע"י אנשי מקצוע מיומנים או שהלקוחות שעומדים לבצע את האריזה בעצמם יקבלו הנחיות מחברת ההובלה ויבצעו את האריזה ע"פ ההנחיות המקצועיות של חברת ההובלה.

הנה כמה שיטות אריזה שקיימות היום.

  • אריזה בהתאם לחדרים – האריזה הכי שימושית והכי מוכרת היא אריזה בהתאם לחדרים, כל המוצרים המגיעים מחדר ילדים יהיו בארגזים עם צבע אדום, וכל הציוד המגיע מחדר המטבח יהיו בארגזים עם מדבקה בצבע ירוק וכך הלאה והלאה.

  • אריזה בהתאם לחומר ממנו עשוי המוצר- סוג אחר של אריזה הוא אריזה ע"פ סוג החומר, אריזה של מוצרים ופריטים העשויים מפלסטיק, ואריזה של מוצרים ופריטים העשויים מזכוכית, ואריזה של מוצרים פריטים העשויים קרמיקה או חרסינה וכך הלאה והלאה.

  • אריזה בהתאם לחשיבות המוצר ועד כמה אנו זקוקים לו- אם אנו עוברים בקיץ הרי שאין לנו צורך דחוף בבגדי חורף לכן אנו יכולים לארוז את כל בגדי החורף בארגזים, ואין לנו צורך דחוף לפתוח אותם עכשיו וגם אין לנו צורך דחוף לארגן את תנורי החורף, ואפשר להשאיר אותם בצד.

עוד פרמטר שמשפיע על איכות ויעילות התהליך של אריזה והובלה הוא הפרמטר של חומרי אריזה . יש סוגים שונים של חומרי אריזה המתאימים לסוגים שונים של מוצרים אותם אנו צריכים לארוז , כך למשל למוצרי זכוכית אנו צריכים חומר אריזה מבודד, ולמוצרים כמו בגדים יש צורך בחומר אריזה אחר לגמרי.

לכן כדאי לזכור שהובלה לא יכולה להתבצע ללא אריזה איכותית ומקצועית ולא משנה אם היא מתבצעת ע"י בני הבית או ע"י צוות מקצועי של חברת ההובלה.